Komunikační strategie společnosti Náš grunt
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Buřičová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:21:04Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:21:04Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30918
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce má za cíl nastavit optimální komunikační strategii společnosti Náš grunt, a podpořit tak obchodní i komunikační cíle společnosti pro následující období 12 měsíců. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První z nich je teoretická, seznamuje čtenáře s teoretickými východisky práce spojenými s problematikou týkající se marketingové komunikace. Jsou zde uvedeny i cíle práce a výzkumné otázky. V praktické části jsou poté aplikovány teoretické poznatky do praxe. Součástí praktické části je zmapování komunikace firmy, SWOT analýza, Porterova analýza konkurenčního prostředí a marketingový výzkum. Na základě výsledků z provedených analýz a marketingového výzkumu je v projektové části sestaven návrh komunikační strategie pro společnost Náš grunt. |
|
dc.format |
114 s. (129 439 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingova komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
komunikacni strategie
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza konkurečních sil
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's 5 forces analysis
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie společnosti Náš grunt |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy of the Náš grunt Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2014-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis aims to set up the optimal communication strategy of Náš grunt company to support the business and communication objectives of the company for the next 12 months. The thesis is divided into three parts. The first is theoretical, acquaints the reader with theoretical resources related to the issues associated with marketing communications. There are also mentioned aims and research questions. In the practical part is theoretical knowledge applied in practice. The practical part maps the current communication of the company, presents a SWOT analysis, Porter's 5 forces analysis and marketing research. Based on the results of the analyzes and marketing research, the last part of the thesis suggests the optimal communication strategy for Náš grunt company. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36802
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account