Komunikační strategie společnosti Náš grunt

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie společnosti Náš grunt

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie společnosti Náš grunt
Autor: Buřičová, Monika
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Diplomová práce má za cíl nastavit optimální komunikační strategii společnosti Náš grunt, a podpořit tak obchodní i komunikační cíle společnosti pro následující období 12 měsíců. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První z nich je teoretická, seznamuje čtenáře s teoretickými východisky práce spojenými s problematikou týkající se marketingové komunikace. Jsou zde uvedeny i cíle práce a výzkumné otázky. V praktické části jsou poté aplikovány teoretické poznatky do praxe. Součástí praktické části je zmapování komunikace firmy, SWOT analýza, Porterova analýza konkurenčního prostředí a marketingový výzkum. Na základě výsledků z provedených analýz a marketingového výzkumu je v projektové části sestaven návrh komunikační strategie pro společnost Náš grunt.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30918
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36802


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
buřičová_2014_dp.pdf 29.56Mb PDF Zobrazit/otevřít
buřičová_2014_vp.doc 150Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
buřičová_2014_op.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet