dc.contributor.advisor |
Mühlpachr, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Řezáčová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:20:40Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:20:40Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30856
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce Sociální aspekty edukace žáků s autismem se věnuje otázkám vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část vyjmenovává příčiny vzniku, definuje hlavní příznaky a řeší problematiku diagnostiky. Přináší přehled možností výchovy a vzdělávání dětí a žáků s PAS, výhody i nevýhody skupinové a individuální integrace a zásady tvorby Individuálně vzdělávacího plánu. V diplomové práci je shrnuta legislativa týkající se funkce asistenta pedagoga. Praktická část je zaměřena na práci asistenta pedagoga u žáků s PAS, na spolupráci asistenta pedagoga a ostatních pedagogů, ale i nabídkou sociálních služeb pro rodiny s dítětem trpícím PAS. |
|
dc.format |
62 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
autismus
|
cs |
dc.subject |
edukace
|
cs |
dc.subject |
socializace
|
cs |
dc.subject |
sociální aspekty
|
cs |
dc.subject |
pervazivní vývojová porucha
|
cs |
dc.subject |
diagnostika
|
cs |
dc.subject |
triáda
|
cs |
dc.subject |
postižení
|
cs |
dc.subject |
TEACCH program
|
cs |
dc.subject |
sociální služby
|
cs |
dc.subject |
individuální vzdělávací plán
|
cs |
dc.subject |
autismus
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
socialization
|
en |
dc.subject |
social aspects
|
en |
dc.subject |
pervasive developmental disorder
|
en |
dc.subject |
diagnostics
|
en |
dc.subject |
triad involvement
|
en |
dc.subject |
TEACCH program
|
en |
dc.subject |
social services
|
en |
dc.subject |
individual education plan
|
en |
dc.title |
Sociální aspekty edukace žáků s autismem |
|
dc.title.alternative |
Social Aspects of Education for Children with Autism |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Laca, Slavomír |
|
dc.date.accepted |
2014-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis Social aspects of education for children with autism deals with issues of education for pupils with autistic spectrum disorder. The thesis is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical section lists causes, defines the main symptoms and addresses the issue of diagnosis. It provides overview of the education of children and pupils with autism, the advantages and disadvantages of group and individual integration and principles of Individual Educational Plan. In this thesis summarizes the legislation concerning the position of assistant teacher. Practical part focuses on the work of an as-sistant teacher for pupils with autism, the cooperation of assistant teacher and other tea-chers, as well as offering social services for families with a child suffering from PAS. |
|
dc.description.department |
Katedra pedagogiky a psychologie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
30226
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2014-03-31 |
|
local.subject |
autistické děti
|
cs |
local.subject |
vzdělávání a výchova
|
cs |
local.subject |
children with autism
|
en |
local.subject |
education
|
en |