Sociální aspekty edukace žáků s autismem
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální aspekty edukace žáků s autismem |
Autor: |
Řezáčová, Kristýna
|
Vedoucí: |
Mühlpachr, Pavel
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce Sociální aspekty edukace žáků s autismem se věnuje otázkám vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část vyjmenovává příčiny vzniku, definuje hlavní příznaky a řeší problematiku diagnostiky. Přináší přehled možností výchovy a vzdělávání dětí a žáků s PAS, výhody i nevýhody skupinové a individuální integrace a zásady tvorby Individuálně vzdělávacího plánu. V diplomové práci je shrnuta legislativa týkající se funkce asistenta pedagoga. Praktická část je zaměřena na práci asistenta pedagoga u žáků s PAS, na spolupráci asistenta pedagoga a ostatních pedagogů, ale i nabídkou sociálních služeb pro rodiny s dítětem trpícím PAS. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30856
|
Datum:
|
2012-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky a psychologie |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
30226
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet