dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Mutinová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T21:01:58Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3079
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je navržení projektu zavádění databázového marketingu ve firmě Alca plast, s.r.o., zabývající se výrobou sanitární techniky. Úvodní část práce je věnována rozboru literárních pramenů týkajících se problematiky databázového marketingu, který dává firmě možnost efektivního využití informací nashromážděných v centrální databázi k cílenému oslovení zákazníka. Analytická část práce hodnotí podmínky pro zavedení databázového marketingu ve firmě ve čtyřech rovinách - produkt, zákazníci, zaměstnanci a informační systém - a identifikuje příležitosti, které z toho pro firmu vyplývají. Závěrečná část práce obsahuje vypracování projektu zavedení databázového marketingu ve firmě, vyčíslení nákladů na projekt a identifikuje rizika, která mohou projekt ohrozit. |
cs |
dc.format |
96 s., 11 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1555360 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037 |
|
dc.subject |
databázový marketing
|
cs |
dc.subject |
data
|
cs |
dc.subject |
informace
|
cs |
dc.subject |
databáze
|
cs |
dc.subject |
datový sklad
|
cs |
dc.subject |
segmentace zákazníků
|
cs |
dc.subject |
database marketing
|
en |
dc.subject |
data
|
en |
dc.subject |
information
|
en |
dc.subject |
database
|
en |
dc.subject |
data warehouse
|
en |
dc.subject |
customer segmentation
|
en |
dc.title |
Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Alca plast, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of database marketing implementation in Alca plast Ltd. Company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Čech, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2007-05-30 |
|
dc.date.vskp-available |
2037-05-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis aims to design a database marketing implementation project in Alca plast Ltd. Company, which specialises in the manufacture sanitary techniques. The first part of the thesis analyses available literary sources on the given subject. It describes database marketing as a technique that allows you to use all the information available within a company database to address the right customer with the right product at the right time. Then, the thesis evaluates the conditions influencing the implementation of database marketing at four levels - the product, customers, employees and the information system - and identifies the opportunities that arise. Finally, the thesis sets out the project, accounting of costs on the project and identifying the risk, which threaten it. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
5941
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|