Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Alca plast, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Alca plast, s.r.o. |
Autor: |
Mutinová, Michaela
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je navržení projektu zavádění databázového marketingu ve firmě Alca plast, s.r.o., zabývající se výrobou sanitární techniky. Úvodní část práce je věnována rozboru literárních pramenů týkajících se problematiky databázového marketingu, který dává firmě možnost efektivního využití informací nashromážděných v centrální databázi k cílenému oslovení zákazníka. Analytická část práce hodnotí podmínky pro zavedení databázového marketingu ve firmě ve čtyřech rovinách - produkt, zákazníci, zaměstnanci a informační systém - a identifikuje příležitosti, které z toho pro firmu vyplývají. Závěrečná část práce obsahuje vypracování projektu zavedení databázového marketingu ve firmě, vyčíslení nákladů na projekt a identifikuje rizika, která mohou projekt ohrozit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3079
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
5941
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet