A Marketing Strategy for TERMO SERVIS spol. s r.o
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Špačková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:56Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:56Z |
|
dc.date.issued |
2014-07-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30749
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti TERMO SERVIS spol. s r.o. a jejím cílem je navržení inovací marketingové komunikační strategie společnosti. Teoretická část obsahuje vysvětlení termínu jako je marketingová strategie, marketingový mix, komunikační mix, marketingový výzkum a SWOT analýza. Po teoretické části následuje část praktická, která obsahuje představení společnosti TERMO SERVIS a následnou analýzu, která je tvořena analýzou současného komunikačního mixu, SWOT analýzou a hloubkovým interview s majitelem společnosti. Závěrečná část práce se věnuje řadě doporučení, které by společnost mohla využít k inovaci své marketingové komunikační strategie. |
|
dc.format |
47 s. (68 172 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
hloubkové interview
|
cs |
dc.subject |
plynové kotle
|
cs |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
in-depth interview
|
en |
dc.subject |
gas boilers
|
en |
dc.title |
A Marketing Strategy for TERMO SERVIS spol. s r.o |
|
dc.title.alternative |
A Marketing Strategy for TERMO SERVIS spol. s r.o |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kramoliš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2014-09-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the marketing strategy of the company TERMO SERVIS spol. s r.o. and its goal is to suggest marketing innovations of its marketing communication strategy. The theoretical part contains the explanation of the terms like: marketing strategy, marketing mix, communication mix, marketing research and SWOT analysis. The practical part consists of the introduction of TERMO SERVIS and the analysis of its current communication mix, SWOT analysis and an in-depth interview with the owner of the company. The final section of the thesis contains a number of suggestions which can be used by the company for innovation of its marketing communication strategy. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
37412
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-08-22 |
|
local.subject |
tepelná technika
|
cs |
local.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
local.subject |
heat technology
|
en |
local.subject |
communication in marketing
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account