A Marketing Strategy for TERMO SERVIS spol. s r.o

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

A Marketing Strategy for TERMO SERVIS spol. s r.o

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: A Marketing Strategy for TERMO SERVIS spol. s r.o
Autor: Špačková, Tereza
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti TERMO SERVIS spol. s r.o. a jejím cílem je navržení inovací marketingové komunikační strategie společnosti. Teoretická část obsahuje vysvětlení termínu jako je marketingová strategie, marketingový mix, komunikační mix, marketingový výzkum a SWOT analýza. Po teoretické části následuje část praktická, která obsahuje představení společnosti TERMO SERVIS a následnou analýzu, která je tvořena analýzou současného komunikačního mixu, SWOT analýzou a hloubkovým interview s majitelem společnosti. Závěrečná část práce se věnuje řadě doporučení, které by společnost mohla využít k inovaci své marketingové komunikační strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30749
Datum: 2014-07-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 37412


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
špačková_2014_dp.pdf 1.149Mb PDF Zobrazit/otevřít
špačková_2014_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
špačková_2014_op.doc 46.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet