Návrh komunikačního plánu pro firmu Fitness pro radost
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Homola, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Plánková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:48Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:48Z |
|
dc.date.issued |
2014-06-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30725
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem bakalářské práce je návrh komunikačního plánu pro masážní studio firmy Fitness pro radost. Práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a analytickou. Úvodem práce jsou teoretické informace týkající se především marketingové komunikace a komunikačního mixu, které korespondují s částí analytickou. Analytická část se zabývá danou firmou a poskytovanými službami, na které budou navazovat vhodně provedené analýzy a zjištění stávající komunikační aktivity. Dalším důležitým krokem je provedení a vyhodnocení průzkumu mezi zákazníky metodou dotazníkového šetření. Podstatou této práce je návrh vlastního komunikačního plánu, definování konkrétních cílů, cílových skupin, výběr vhodných komunikačních nástrojů a poté zpracování podrobného harmonogramu jednotlivých komunikačních aktivit včetně měření efektivnosti těchto aktivit a rozpočtu na jeden rok. V závěru práce je komunikační plán zhodnocen. |
|
dc.format |
87 s. (137 838 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.title |
Návrh komunikačního plánu pro firmu Fitness pro radost |
|
dc.title.alternative |
The Proposal of the Communication Plan for the Company Fitness pro Radost |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2014-09-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is the proposal of the communication plan for "Fitness pro radost" massage salon. This work is divided into two parts, theoretic and the analytic one. The theoretical part is at the beginning and is related especially to marketing communications and communication mix. This part correspond with the analytic part which deals with a particular company and with the services they offer. Analysis and determination of communication activity follows. Next there is a questionnaire survey amongst customers and its evaluation. The goal of this work is a communication plan draft, defining particular aims and target groups, suitable communication instrument selection and processing of a detailed schedule of various communication activities, including measurement of effectiveness of these activities and one year budget. Communicational plan is evaluated at the end of this work. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37301
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-08-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account