Návrh komunikačního plánu pro firmu Fitness pro radost

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh komunikačního plánu pro firmu Fitness pro radost

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh komunikačního plánu pro firmu Fitness pro radost
Autor: Plánková, Kateřina
Vedoucí: Homola, Pavel
Abstrakt: Obsahem bakalářské práce je návrh komunikačního plánu pro masážní studio firmy Fitness pro radost. Práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a analytickou. Úvodem práce jsou teoretické informace týkající se především marketingové komunikace a komunikačního mixu, které korespondují s částí analytickou. Analytická část se zabývá danou firmou a poskytovanými službami, na které budou navazovat vhodně provedené analýzy a zjištění stávající komunikační aktivity. Dalším důležitým krokem je provedení a vyhodnocení průzkumu mezi zákazníky metodou dotazníkového šetření. Podstatou této práce je návrh vlastního komunikačního plánu, definování konkrétních cílů, cílových skupin, výběr vhodných komunikačních nástrojů a poté zpracování podrobného harmonogramu jednotlivých komunikačních aktivit včetně měření efektivnosti těchto aktivit a rozpočtu na jeden rok. V závěru práce je komunikační plán zhodnocen.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30725
Datum: 2014-06-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 37301


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
plánková_2014_dp.pdf 3.255Mb PDF Zobrazit/otevřít
plánková_2014_vp.pdf 710.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
plánková_2014_op.pdf 478.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet