Komunikační plán internetového e shopu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hradil, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Tureček, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:25Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:25Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30662
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracovat vhodný komunikační plán pro nově vznikající internetový e-shop zabývající se prodejem dámských módních doplňků. Samotnému komunikačnímu plánu předcházejí analýzy vnějšího prostředí, z nichž jsou čerpány informace pro vypracování objektivního komunikačního plánu. Samotná práce je rozdělena do dvou části, kdy její úvodní část je věnována teorii a její druhá část je zaměřena na praxi. Teoretická část popisuje a objasňuje jednotlivé analýzy a další marketingové postupy, jež jsou následně aplikovány v praktické části bakalářské práce. Důraz je kladen především na objektivní zpracování PEST analýzy, z níž je následně čerpáno při sestavování SWOT anaalýzy. Data ze SWOT analýzy jsou dále užity k sestavení komunikačního plánu. |
|
dc.format |
60 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.title |
Komunikační plán internetového e shopu |
|
dc.title.alternative |
Communication plan of internet e shop |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hanáková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2014-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of this work is to develop an appropriate communication plan for emerging Internet e-shop dedicated to the sale of women's fashion accessories. The actual communication plan precede the analysis of the external environment from which informa-tion is drawn for the development objective of the communication plan. The thesis is di-vided into two parts, the introductory part is devoted to the theory and its second part fo-cuses on the practice. The theoretical part describes and explains the various analysis and other marketing practices that are subsequently applied in the practical part of the thesis. Emphasis is placed on fair treatment of PEST analysis which is then pumped to compile SWOT analysis. Data from the SWOT analysis are also used to build a communication plan. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37177
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account