Komunikační plán internetového e shopu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační plán internetového e shopu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační plán internetového e shopu
Autor: Tureček, Lukáš
Vedoucí: Hradil, Pavel
Abstrakt: Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracovat vhodný komunikační plán pro nově vznikající internetový e-shop zabývající se prodejem dámských módních doplňků. Samotnému komunikačnímu plánu předcházejí analýzy vnějšího prostředí, z nichž jsou čerpány informace pro vypracování objektivního komunikačního plánu. Samotná práce je rozdělena do dvou části, kdy její úvodní část je věnována teorii a její druhá část je zaměřena na praxi. Teoretická část popisuje a objasňuje jednotlivé analýzy a další marketingové postupy, jež jsou následně aplikovány v praktické části bakalářské práce. Důraz je kladen především na objektivní zpracování PEST analýzy, z níž je následně čerpáno při sestavování SWOT anaalýzy. Data ze SWOT analýzy jsou dále užity k sestavení komunikačního plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30662
Datum: 2014-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 37177


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tureček_2014_dp.pdf 4.131Mb PDF Zobrazit/otevřít
tureček_2014_vp.pdf 611.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
tureček_2014_op.pdf 781.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet