Komunikační plán internetového e shopu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační plán internetového e shopu |
Autor: |
Tureček, Lukáš
|
Vedoucí: |
Hradil, Pavel
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracovat vhodný komunikační plán pro nově vznikající internetový e-shop zabývající se prodejem dámských módních doplňků. Samotnému komunikačnímu plánu předcházejí analýzy vnějšího prostředí, z nichž jsou čerpány informace pro vypracování objektivního komunikačního plánu. Samotná práce je rozdělena do dvou části, kdy její úvodní část je věnována teorii a její druhá část je zaměřena na praxi. Teoretická část popisuje a objasňuje jednotlivé analýzy a další marketingové postupy, jež jsou následně aplikovány v praktické části bakalářské práce. Důraz je kladen především na objektivní zpracování PEST analýzy, z níž je následně čerpáno při sestavování SWOT anaalýzy. Data ze SWOT analýzy jsou dále užity k sestavení komunikačního plánu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30662
|
Datum:
|
2014-03-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
37177
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet