Analýza spokojenosti zákazníků v prodejně Nejči nábytek
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jančík, Miloslav
|
|
dc.contributor.author |
Jančeková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:24Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:24Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30658
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků v prodejně Nejči nábytek Hranice. Data jsou získána pomocí osobního dotazníkového šetření. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou vyjádřeny poznatky získané z odborné literatury zaměřené na spokojenost zákazníků, marketingový výzkum, popisnou statistiku a analýzu marketingového prostředí. V praktické části je charakterizována společnost Nejči nábytek Hranice, zpracována SWOT analýza a jsou zde vyhodnoceny údaje z dotazníkového šetření z kterých je zpracována popisná statistika. Cílem výzkumu je nejen zhodnotit spokojenost zákazníků, ale také navrhnout řešení případných nedostatků. Tato řešení povedou k podpoře dalšího rozvoje prodejny a zvýšení spokojenosti zákazníků. |
|
dc.format |
80 s. (81 000 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků v prodejně Nejči nábytek |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Customer Satisfaction in Nejči Nábytek Shop |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2014-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on analysis of customer satisfaction in the shop Nejči nábytek Hranice. The data is collected with personal questionnaires. The thesis consists of a theoretical and a practical part. In the theoretical part there is expressed the knowledge gained from the literature focusing on customer satisfaction, marketing research, descriptive statistics and analysis of the marketing environment. In the practical section there is the company Nejči nábytek Hranice described, SWOT analysis processed, and there is evaluation of the data obtained by a questionnaire survey of which descriptive statistics is processed. The aim of this research is not only to assess customer satisfaction, but also suggest solutions to possible deficiencies. These solutions should lead to the promotion of the shop development and to the increase of customer satisfaction. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37173
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account