Analýza spokojenosti zákazníků v prodejně Nejči nábytek

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků v prodejně Nejči nábytek

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků v prodejně Nejči nábytek
Autor: Jančeková, Michaela
Vedoucí: Jančík, Miloslav
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků v prodejně Nejči nábytek Hranice. Data jsou získána pomocí osobního dotazníkového šetření. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou vyjádřeny poznatky získané z odborné literatury zaměřené na spokojenost zákazníků, marketingový výzkum, popisnou statistiku a analýzu marketingového prostředí. V praktické části je charakterizována společnost Nejči nábytek Hranice, zpracována SWOT analýza a jsou zde vyhodnoceny údaje z dotazníkového šetření z kterých je zpracována popisná statistika. Cílem výzkumu je nejen zhodnotit spokojenost zákazníků, ale také navrhnout řešení případných nedostatků. Tato řešení povedou k podpoře dalšího rozvoje prodejny a zvýšení spokojenosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30658
Datum: 2014-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 37173


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jančeková_2014_dp.pdf 3.237Mb PDF Zobrazit/otevřít
jančeková_2014_vp.pdf 572.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
jančeková_2014_op.pdf 750.7Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet