Zavedení produktu na trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harvišová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Sztefková, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:16Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:16Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30636
|
|
dc.description.abstract |
V bakalářské práci bude zkoumána problematika zavedení nového produktu na trh a k němu potřebný marketingový výzkum, který bude sloužit k poznání zákazníka a jeho potřeb nebo ke zjištění bariér u budoucího televizního spotu. Bakalářská práce bude rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou část a praktickou část. Teoretická část se bude skládat z literatury o inovaci a novém produktu, strategickém marketingu, marketingovém výzkumu nebo o konkurenční výhodě. V praktické části budou poznatky z teoretické části aplikovány na firmu Walmark, kde budou zpracovány dva marketingové výzkumy. První kapitola praktické části se bude zabývat představením společnosti a jejich cílům, představením produktové řady Urinal a její nové inovace Urinal Medical. Bude proveden výzkum, jehož cílem bude zjištění povědomí cílového zákazníka o značce, pochopení přání cílového zákazníka, určení pozice na trhu nebo hledání nové konkurence. Na základě výzkumu budou zpracovány grafy s vlastním komentářem a vysvětlením autorky bakalářské práce. Třetí bod praktické části bude výzkum ke zjištění negativních stránek v návrhu reklamy k novému produktu. Jeho cílem bude také zjistit nápady a přání cílového zákazníka. Osobní rozhovory budou vyhodnoceny vlastními slovy, tabulkami a grafy. V závěrečné části bude na základě zkoumaných výzkumů proveden návrh na úpravy v reklamě, stanovení ceny nebo samotné návrhy k novému produktu. |
|
dc.format |
91 s. (137 688 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Inovace produktové řady
|
cs |
dc.subject |
Urinal Medical
|
cs |
dc.subject |
nový produkt
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
reklamní kampaň
|
cs |
dc.subject |
Innovations of product line
|
en |
dc.subject |
Urinal Medical
|
en |
dc.subject |
the new product
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
advertising campaign
|
en |
dc.title |
Zavedení produktu na trh |
|
dc.title.alternative |
Introduction of a New Product to the Market |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlíková, Irena |
|
dc.date.accepted |
2014-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
In the thesis will be examined issues of introducing of a new product on the market and it needed a marketing research that will serve to understanding the customer and his needs or to identify barriers for future TV advertising. The bachelor thesis will be divided into two main parts, a theoretical part and a practical part. The theoretical part will consist of literature about innovation and new products, strategic marketing, market research or competitive advantage. In the practical part the theoretical part will be applied to company Walmark, where it will be processed by the two marketing research. The first chapter of the practical part will deal with the performance of the company and its main aims, performance product line of Urinal and its new innovation Urinal Medical. The research will be done with the objective of finding the target customer awareness of the brand, understanding the wishes of the target customer, market positioning or search for a new competition. Based on the research will be processed charts with own commentary and explanation of the author's thesis. The third point of the practical part will be research to identify the negative aspects in the design of advertising for a new product. The aim will also determine the ideas and wishes of the target customer. Personal interviews will be evaluated in their own words, tables and graphs. The final part will be examined on the basis of research carried out proposals for adjustments in advertising, pricing or suggestions on the new product. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37141
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account