Zavedení produktu na trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zavedení produktu na trh |
Autor: |
Sztefková, Pavlína
|
Vedoucí: |
Harvišová, Barbora
|
Abstrakt:
|
V bakalářské práci bude zkoumána problematika zavedení nového produktu na trh a k němu potřebný marketingový výzkum, který bude sloužit k poznání zákazníka a jeho potřeb nebo ke zjištění bariér u budoucího televizního spotu. Bakalářská práce bude rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou část a praktickou část. Teoretická část se bude skládat z literatury o inovaci a novém produktu, strategickém marketingu, marketingovém výzkumu nebo o konkurenční výhodě. V praktické části budou poznatky z teoretické části aplikovány na firmu Walmark, kde budou zpracovány dva marketingové výzkumy. První kapitola praktické části se bude zabývat představením společnosti a jejich cílům, představením produktové řady Urinal a její nové inovace Urinal Medical. Bude proveden výzkum, jehož cílem bude zjištění povědomí cílového zákazníka o značce, pochopení přání cílového zákazníka, určení pozice na trhu nebo hledání nové konkurence. Na základě výzkumu budou zpracovány grafy s vlastním komentářem a vysvětlením autorky bakalářské práce. Třetí bod praktické části bude výzkum ke zjištění negativních stránek v návrhu reklamy k novému produktu. Jeho cílem bude také zjistit nápady a přání cílového zákazníka. Osobní rozhovory budou vyhodnoceny vlastními slovy, tabulkami a grafy. V závěrečné části bude na základě zkoumaných výzkumů proveden návrh na úpravy v reklamě, stanovení ceny nebo samotné návrhy k novému produktu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30636
|
Datum:
|
2014-03-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
37141
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet