dc.contributor.advisor |
Kravar, Ivo
|
|
dc.contributor.author |
Ševčíková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:05Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:05Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30606
|
|
dc.description.abstract |
V bakalářské práci je prováděn průzkum spokojenosti zákazníků ve společnosti XYZ, a.s., která se zabývá výrobou obalových materiálů. Teoretická část se zaměřuje na B-2-B trhy, nákupní chování zákazníka, reklamace a podrobný rozbor marketingového průzkumu. Praktická část obsahuje představení společnosti a vyhodnocení průzkumu dle otázek z oblastí cenové politiky, produktů a jejich kvality, dodávek a logistiky a taktéž otázky směřující ke komunikaci s obchodním týmem, k vývoji a inovacím. V práci jsou zmíněny i nejběžnější důvody reklamací, jejich počty. Na závěr práce jsou přijata opatření pro skupiny, jejichž výsledky jsou vyhodnoceny jako nedostačující a dále jsou navrženy možnosti vedoucí ke zlepšení kvality zboží a služeb, tudíž ke zvýšení spokojenosti zákazníků dané společnosti. |
|
dc.format |
84 s. (67 481 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
B-2-B marketing
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování průmyslového zákazníka
|
cs |
dc.subject |
analýza spokojenosti odběratelů
|
cs |
dc.subject |
reklamace
|
cs |
dc.subject |
charakteristika odběratelů
|
cs |
dc.subject |
B-2-B marketing
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
industrial customer buying behaviour
|
en |
dc.subject |
customer´s satisfaction analysis
|
en |
dc.subject |
claims
|
en |
dc.subject |
characteristics of customers
|
en |
dc.title |
Průzkum spokojenosti zákazníků ve společnosti XYZ, a.s. |
|
dc.title.alternative |
Customers Satisfaction Survey in Company XYZ, plc |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2014-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor thesis is a customer satisfaction survey at company XYZ, a.s. which is producing packaging materials. The theoretical part focuses on B-2-B markets, customer buying behaviour, claims and detailed analysis of marketing research. The practical part includes introduction of company and the evaluation of survey by question from the areas of pricing policies, products and their quality, supply and logistics, and also questions designed to communication with business team, development and innovation. In the thesis are also mentioned the most common reasons for complaints, their numbers. In conclusion measures are taken which results are evaluated as insufficient and further options are designed to improve the quality of goods and services therefore to increase customer satisfaction the company. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37100
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|