Průzkum spokojenosti zákazníků ve společnosti XYZ, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Průzkum spokojenosti zákazníků ve společnosti XYZ, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Průzkum spokojenosti zákazníků ve společnosti XYZ, a.s.
Autor: Ševčíková, Lucie
Vedoucí: Kravar, Ivo
Abstrakt: V bakalářské práci je prováděn průzkum spokojenosti zákazníků ve společnosti XYZ, a.s., která se zabývá výrobou obalových materiálů. Teoretická část se zaměřuje na B-2-B trhy, nákupní chování zákazníka, reklamace a podrobný rozbor marketingového průzkumu. Praktická část obsahuje představení společnosti a vyhodnocení průzkumu dle otázek z oblastí cenové politiky, produktů a jejich kvality, dodávek a logistiky a taktéž otázky směřující ke komunikaci s obchodním týmem, k vývoji a inovacím. V práci jsou zmíněny i nejběžnější důvody reklamací, jejich počty. Na závěr práce jsou přijata opatření pro skupiny, jejichž výsledky jsou vyhodnoceny jako nedostačující a dále jsou navrženy možnosti vedoucí ke zlepšení kvality zboží a služeb, tudíž ke zvýšení spokojenosti zákazníků dané společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30606
Datum: 2014-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 37100


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ševčíková_2014_dp.pdf 2.578Mb PDF Zobrazit/otevřít
ševčíková_2014_vp.pdf 623.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
ševčíková_2014_op.pdf 636.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet