Věrnostní program pro firmu KAMARo se zaměřením na maloobchod

DSpace Repository

Language: English čeština 

Věrnostní program pro firmu KAMARo se zaměřením na maloobchod

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šilhánová, Jana
dc.contributor.author Fusková, Gabriela
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:01Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:01Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30592
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá návrhem kompletního věrnostního programu pro zákazníky značkové prodejny a prodejního skladu s hračkami firmy KAMARo. Teoretická část popisuje komunikační mix se zaměřením na podporu prodeje, přímý marketing a věrnostní program. V praktické části bude analyzována firma, její maloobchodní mix a největší konkurenti v okolí pomocí metody mystery shopping, která hodnotí prostředí obchodu a personál. Závěrem je proveden návrh konkrétního věrnostního programu, který se bude skládat z několika forem. Tyto možnosti budou rozděleny na dvě části, a to dlouhodobé (stálé) a krátkodobé. Mezi stálé aktivity patří například snížení ceny po předložení věrnostní karty nebo prodej poukazů. Akce typu slevy na prázdniny nebo soutěže spadají do krátkodobých. Zhodnoceno také bude, jak je program pro firmu i její zákazníky adekvátní.
dc.format 91 s. (149 723 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Věrnostní program cs
dc.subject zákazníci cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject slevy cs
dc.subject hračky cs
dc.subject Loyalty program en
dc.subject Customers en
dc.subject Sales promotion en
dc.subject Direct marketing en
dc.subject Discounts en
dc.subject Toys en
dc.title Věrnostní program pro firmu KAMARo se zaměřením na maloobchod
dc.title.alternative The Loyalty Program for the KAMARo Company Focused on Retail Business
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2014-05-26
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with proposal of the complete loyalty program for the customers of the KAMARo company, the brand name-brick and mortar shop and the warehouse specialized in toys. The theoretical part describes communication mix focused on sales promotion, direct marketing and the loyalty program. In the practical part we analyze the company, its retail mix and the biggest competitors in surroundings by the mystery shopping method. This method evaluates the environment of the shop and the staff. In closing there is carried out the proposal of the particular loyalty program which consists of several forms. These ways will be divided in to two parts: long term (permanent) and short term. Into permanent activities belong for example lowering of price after showing the loyalty card or selling the gift vouchers. Actions as holiday discounts or contests belong to the short term activities. The thesis also evaluates how is the program appropriate for the company and its customers.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37086
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
fusková_2014_dp.pdf 2.153Mb PDF View/Open
fusková_2014_vp.pdf 567.3Kb PDF View/Open
fusková_2014_op.pdf 672.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account