Věrnostní program pro firmu KAMARo se zaměřením na maloobchod

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Věrnostní program pro firmu KAMARo se zaměřením na maloobchod

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Věrnostní program pro firmu KAMARo se zaměřením na maloobchod
Autor: Fusková, Gabriela
Vedoucí: Šilhánová, Jana
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá návrhem kompletního věrnostního programu pro zákazníky značkové prodejny a prodejního skladu s hračkami firmy KAMARo. Teoretická část popisuje komunikační mix se zaměřením na podporu prodeje, přímý marketing a věrnostní program. V praktické části bude analyzována firma, její maloobchodní mix a největší konkurenti v okolí pomocí metody mystery shopping, která hodnotí prostředí obchodu a personál. Závěrem je proveden návrh konkrétního věrnostního programu, který se bude skládat z několika forem. Tyto možnosti budou rozděleny na dvě části, a to dlouhodobé (stálé) a krátkodobé. Mezi stálé aktivity patří například snížení ceny po předložení věrnostní karty nebo prodej poukazů. Akce typu slevy na prázdniny nebo soutěže spadají do krátkodobých. Zhodnoceno také bude, jak je program pro firmu i její zákazníky adekvátní.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30592
Datum: 2014-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 37086


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
fusková_2014_dp.pdf 2.153Mb PDF Zobrazit/otevřít
fusková_2014_vp.pdf 567.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
fusková_2014_op.pdf 672.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet