Věrnostní program pro firmu KAMARo se zaměřením na maloobchod
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Věrnostní program pro firmu KAMARo se zaměřením na maloobchod |
Autor: |
Fusková, Gabriela
|
Vedoucí: |
Šilhánová, Jana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá návrhem kompletního věrnostního programu pro zákazníky značkové prodejny a prodejního skladu s hračkami firmy KAMARo. Teoretická část popisuje komunikační mix se zaměřením na podporu prodeje, přímý marketing a věrnostní program. V praktické části bude analyzována firma, její maloobchodní mix a největší konkurenti v okolí pomocí metody mystery shopping, která hodnotí prostředí obchodu a personál. Závěrem je proveden návrh konkrétního věrnostního programu, který se bude skládat z několika forem. Tyto možnosti budou rozděleny na dvě části, a to dlouhodobé (stálé) a krátkodobé. Mezi stálé aktivity patří například snížení ceny po předložení věrnostní karty nebo prodej poukazů. Akce typu slevy na prázdniny nebo soutěže spadají do krátkodobých. Zhodnoceno také bude, jak je program pro firmu i její zákazníky adekvátní. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30592
|
Datum:
|
2014-03-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
37086
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet