Marketingový mix hradu Lukova
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Holík, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Bystroňová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:58Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:58Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30585
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je analýza stávajícího marketingového mixu hradu Lukova a následné návrhy na zlepšení současné situace. Teoretická část se zabývá neziskovým sektorem, marketingovým mixem služeb, marketingovým výzkumem a SWOT analýzou. V praktické části práce je představena organizace Spolek přátel hradu Lukova o. s. V následujícím bodě jsou vytyčeny cílové skupiny návštěvníků hradu a poté je definována konkurence. Ve stěžejní části práce je rozebrán marketingový mix, který je doplněn o analýzu SWOT. V závěru práce jsou uvedeny návrhy možného zlepšení činností spolku, možnosti provedení marketingového výzkumu a je zde shrnut rozpočet. |
|
dc.format |
100 s. (147 933 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Marketing mix of services
|
en |
dc.subject |
non-profit sector
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Marketingový mix hradu Lukova |
|
dc.title.alternative |
Marketing Mix of the Castle Lukov |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krenar, Petr |
|
dc.date.accepted |
2014-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The target of this bachelor thesis is analysis of current marketing mix of the Lukov castle followed by suggestions for improvement of current situation. Theoretical part deals with non-profit sector, marketing mix of services, marketing research and SWOT analysis. The practical part of the thesis introduces organization Association of friends of the Lukov castle, citizens association. In the next point there are set out the target groups of visitors of the castle and further there is defined competition. The crucial part describes marketing mix which is supplemented by SWOT analysis. In the conclusion there are given suggestions for improvement of association activities, possibilities to carry out marketing research and there is sum up of the budget. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37078
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account