Marketingový mix hradu Lukova

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový mix hradu Lukova

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový mix hradu Lukova
Autor: Bystroňová, Petra
Vedoucí: Holík, Jiří
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je analýza stávajícího marketingového mixu hradu Lukova a následné návrhy na zlepšení současné situace. Teoretická část se zabývá neziskovým sektorem, marketingovým mixem služeb, marketingovým výzkumem a SWOT analýzou. V praktické části práce je představena organizace Spolek přátel hradu Lukova o. s. V následujícím bodě jsou vytyčeny cílové skupiny návštěvníků hradu a poté je definována konkurence. Ve stěžejní části práce je rozebrán marketingový mix, který je doplněn o analýzu SWOT. V závěru práce jsou uvedeny návrhy možného zlepšení činností spolku, možnosti provedení marketingového výzkumu a je zde shrnut rozpočet.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30585
Datum: 2014-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 37078


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bystroňová_2014_dp.pdf 2.852Mb PDF Zobrazit/otevřít
bystroňová_2014_vp.pdf 614.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
bystroňová_2014_op.pdf 625.7Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet