Nákupní chování pražských seniorů v oblasti služeb
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Marková, Libuše
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:47Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:47Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30545
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou nákupního chování pražských seniorů v oblasti služeb. Teoretická část zpracovává témata, jako jsou marketingové komunikace, klasifikace služeb, role seniorů ve společnosti a v neposlední řadě marketingový výzkum. Praktická část obsahuje primární a sekundární výzkumy, které slouží jako podklad pro projektovou část. Zde je naplněn hlavní cíl diplomové práce, a to návrh centra pro seniory nabízející komerční i nekomerční aktivity "pod jednou střechou" včetně komunikace k oslovení nových klientů. |
|
dc.format |
108 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Senior
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
volnočasové aktivity
|
cs |
dc.subject |
focus group
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Senior
|
en |
dc.subject |
shopping behaviour
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
leisure activities
|
en |
dc.subject |
focus group
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.title |
Nákupní chování pražských seniorů v oblasti služeb |
|
dc.title.alternative |
Shopping Behavior of Senior Citizens of Prague in Services |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2014-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis examines Prague seniors´ shopping behaviour in services. The theore-tical part presents topics such as marketing communication, classification of services, the role of seniors in society and market research. The practical part contains primary and se-condary researches, which are used as a background for the project. And in this part, there is achieved a main objective of the thesis design proposal of a center for seniors that of-fers commercial and non-commercial activities "under one roof", including the communi-cation to reach new clients. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
37034
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account