Nákupní chování pražských seniorů v oblasti služeb

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nákupní chování pražských seniorů v oblasti služeb

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Marková, Libuše
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:47Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:47Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30545
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou nákupního chování pražských seniorů v oblasti služeb. Teoretická část zpracovává témata, jako jsou marketingové komunikace, klasifikace služeb, role seniorů ve společnosti a v neposlední řadě marketingový výzkum. Praktická část obsahuje primární a sekundární výzkumy, které slouží jako podklad pro projektovou část. Zde je naplněn hlavní cíl diplomové práce, a to návrh centra pro seniory nabízející komerční i nekomerční aktivity "pod jednou střechou" včetně komunikace k oslovení nových klientů.
dc.format 108
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Senior cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject služba cs
dc.subject volnočasové aktivity cs
dc.subject focus group cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject Senior en
dc.subject shopping behaviour en
dc.subject services en
dc.subject leisure activities en
dc.subject focus group en
dc.subject marketing communications en
dc.title Nákupní chování pražských seniorů v oblasti služeb
dc.title.alternative Shopping Behavior of Senior Citizens of Prague in Services
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2014-05-22
dc.description.abstract-translated This diploma thesis examines Prague seniors´ shopping behaviour in services. The theore-tical part presents topics such as marketing communication, classification of services, the role of seniors in society and market research. The practical part contains primary and se-condary researches, which are used as a background for the project. And in this part, there is achieved a main objective of the thesis design proposal of a center for seniors that of-fers commercial and non-commercial activities "under one roof", including the communi-cation to reach new clients.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 37034
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-17


Files in this item

Files Size Format View
marková_2014_dp.pdf 3.793Mb PDF View/Open
marková_2014_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
marková_2014_op.doc 151Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account