Nákupní chování pražských seniorů v oblasti služeb
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Nákupní chování pražských seniorů v oblasti služeb |
Autor: |
Marková, Libuše
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá problematikou nákupního chování pražských seniorů v oblasti služeb. Teoretická část zpracovává témata, jako jsou marketingové komunikace, klasifikace služeb, role seniorů ve společnosti a v neposlední řadě marketingový výzkum. Praktická část obsahuje primární a sekundární výzkumy, které slouží jako podklad pro projektovou část. Zde je naplněn hlavní cíl diplomové práce, a to návrh centra pro seniory nabízející komerční i nekomerční aktivity "pod jednou střechou" včetně komunikace k oslovení nových klientů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30545
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
37034
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet