[NEOBHÁJENO] Město jako značka
Show full item record
No preview available
Title:
|
[NEOBHÁJENO] Město jako značka |
Author: |
Ondrová, Veronika
|
Advisor: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstract:
|
Diplomová práce na téma Město jako značka pojednává o stále stoupajícím trendu "city branding" tedy budování značky města. Stejně jako pro obchodní značku znamená její budování a positioning zvýšený zisk peněz, lehčí zapamatovatelnost, kladné asociace a loajální chování při nákupu, tak stejně tyto hodnoty poslouží městu. Ač si to mnozí ne-musejí uvědomit, města mají spoustu konkurence bojují mezi sebou o obyvatele, investory či turisty. Vytvoření jedinečné značky města a její správné umístění v mysli příjemce se městu mnohonásobně vrátí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30538
|
Date:
|
2014-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
F
37023
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account