[NEOBHÁJENO] Město jako značka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
[NEOBHÁJENO] Město jako značka |
| Autor: |
Ondrová, Veronika
|
| Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce na téma Město jako značka pojednává o stále stoupajícím trendu "city branding" tedy budování značky města. Stejně jako pro obchodní značku znamená její budování a positioning zvýšený zisk peněz, lehčí zapamatovatelnost, kladné asociace a loajální chování při nákupu, tak stejně tyto hodnoty poslouží městu. Ač si to mnozí ne-musejí uvědomit, města mají spoustu konkurence bojují mezi sebou o obyvatele, investory či turisty. Vytvoření jedinečné značky města a její správné umístění v mysli příjemce se městu mnohonásobně vrátí. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30538
|
|
Datum:
|
2014-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
F
37023
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet