Budování značky interaktivní agentury prostřednictvím sociálních sítí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky interaktivní agentury prostřednictvím sociálních sítí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Wehrenbergová, Lenka
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:41Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:41Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30527
dc.description.abstract Předložená diplomová práce se zabývá komunikací firemních značek prostřednictvím sociálních sítí a jejich budováním. Značka, která má kromě funkčního významu i symbolický význam, slouží jako pojítko mezi produktem, firmou a (možným) zákazníkem. Ten se dnes nachází na sociálních sítích, na úkor klasických médií, a právě potenciálem těchto sítí pro budování značky se předložená práce zabývá. Za předpokladu kvalitního monitoringu mohou sociální sítě přinášet množství výhod nejen zákazníkovi, ale i firmě. Zejména znalost spotřebitele, zisk zpětné vazby pro většinu online a značné části offline aktivit i například podněty pro inovaci produktu. V neposlední řadě jsou sociální sítě i prostorem k budování značky, jehož hlavním benefitem, je přesná kontrola výkonu. Výkon komunikace zkoumané značky je v této práci představen kvantitativním výzkumem, kde je zároveň srovnán s výkonem konkurenčních agentur. Budování značky samotné hodnotí kvalitativní výzkum. Rovněž je prezentováno aktuální působení zkoumaných agentur v prostředí českých sociálních sítí. Budování značky je zasazeno do širšího teoretického kontextu nástupu nové formy marketingové komunikace. Práce předkládá návrh budování značky konkrétní interaktivní agentury prostřednictvím sociálních sítí pro určité časové období.
dc.format 93 s. (124 725 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Google+ cs
dc.subject Twitter cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject značka cs
dc.subject interaktivní agentura cs
dc.subject social networks en
dc.subject Facebook en
dc.subject Google+ en
dc.subject Twitter en
dc.subject brand building en
dc.subject brand en
dc.subject interactive agency en
dc.title Budování značky interaktivní agentury prostřednictvím sociálních sítí
dc.title.alternative Brand Building of an Interactive Agency through Social Networks
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2014-05-20
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the communication of corporate brands through socio-cial networks and their building. A brand that is in addition to the functional significance and symbolic importance, serving as a link between the product, the company and the (potential) customer. It is nowadays on social networks, at the expense of traditional media, and the true potential of these networks for brand building this thesis deals with. Assuming quality monitoring, social networks can bring numerous benefits to both custo-mers and the company. In particular, knowledge of the consumer, gain feedback for most online and offline substantial part of the activities as well such as incentives for product innovation. Last but not least, social networks is a space to build the brand whose main benefit is accurate performance monitoring. Performance is analyzed brand communication in this work repre-out quantitative research, which is also compared with the performance of competing agencies. Building brand value alone qualitative research. It also presents the current action agencies surveyed in an environment of Czech social networks. Brand building is under-betting in a wider theoretical context of the emergence of a new form of marketing communication. The work presents a proposal of building brand specific interactive agencies via social networks for a certain period of time.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36999
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-18


Files in this item

Files Size Format View
wehrenbergová_2014_dp.pdf 3.552Mb PDF View/Open
wehrenbergová_2014_vp.doc 155.5Kb Microsoft Word View/Open
wehrenbergová_2014_op.doc 161Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account