dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Wehrenbergová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:41Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:41Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30527
|
|
dc.description.abstract |
Předložená diplomová práce se zabývá komunikací firemních značek prostřednictvím sociálních sítí a jejich budováním. Značka, která má kromě funkčního významu i symbolický význam, slouží jako pojítko mezi produktem, firmou a (možným) zákazníkem. Ten se dnes nachází na sociálních sítích, na úkor klasických médií, a právě potenciálem těchto sítí pro budování značky se předložená práce zabývá. Za předpokladu kvalitního monitoringu mohou sociální sítě přinášet množství výhod nejen zákazníkovi, ale i firmě. Zejména znalost spotřebitele, zisk zpětné vazby pro většinu online a značné části offline aktivit i například podněty pro inovaci produktu. V neposlední řadě jsou sociální sítě i prostorem k budování značky, jehož hlavním benefitem, je přesná kontrola výkonu. Výkon komunikace zkoumané značky je v této práci představen kvantitativním výzkumem, kde je zároveň srovnán s výkonem konkurenčních agentur. Budování značky samotné hodnotí kvalitativní výzkum. Rovněž je prezentováno aktuální působení zkoumaných agentur v prostředí českých sociálních sítí. Budování značky je zasazeno do širšího teoretického kontextu nástupu nové formy marketingové komunikace. Práce předkládá návrh budování značky konkrétní interaktivní agentury prostřednictvím sociálních sítí pro určité časové období. |
|
dc.format |
93 s. (124 725 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Google+
|
cs |
dc.subject |
Twitter
|
cs |
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
interaktivní agentura
|
cs |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Google+
|
en |
dc.subject |
Twitter
|
en |
dc.subject |
brand building
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
interactive agency
|
en |
dc.title |
Budování značky interaktivní agentury prostřednictvím sociálních sítí |
|
dc.title.alternative |
Brand Building of an Interactive Agency through Social Networks |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2014-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the communication of corporate brands through socio-cial networks and their building. A brand that is in addition to the functional significance and symbolic importance, serving as a link between the product, the company and the (potential) customer. It is nowadays on social networks, at the expense of traditional media, and the true potential of these networks for brand building this thesis deals with. Assuming quality monitoring, social networks can bring numerous benefits to both custo-mers and the company. In particular, knowledge of the consumer, gain feedback for most online and offline substantial part of the activities as well such as incentives for product innovation. Last but not least, social networks is a space to build the brand whose main benefit is accurate performance monitoring. Performance is analyzed brand communication in this work repre-out quantitative research, which is also compared with the performance of competing agencies. Building brand value alone qualitative research. It also presents the current action agencies surveyed in an environment of Czech social networks. Brand building is under-betting in a wider theoretical context of the emergence of a new form of marketing communication. The work presents a proposal of building brand specific interactive agencies via social networks for a certain period of time. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36999
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|