Budování značky interaktivní agentury prostřednictvím sociálních sítí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování značky interaktivní agentury prostřednictvím sociálních sítí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování značky interaktivní agentury prostřednictvím sociálních sítí
Autor: Wehrenbergová, Lenka
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Předložená diplomová práce se zabývá komunikací firemních značek prostřednictvím sociálních sítí a jejich budováním. Značka, která má kromě funkčního významu i symbolický význam, slouží jako pojítko mezi produktem, firmou a (možným) zákazníkem. Ten se dnes nachází na sociálních sítích, na úkor klasických médií, a právě potenciálem těchto sítí pro budování značky se předložená práce zabývá. Za předpokladu kvalitního monitoringu mohou sociální sítě přinášet množství výhod nejen zákazníkovi, ale i firmě. Zejména znalost spotřebitele, zisk zpětné vazby pro většinu online a značné části offline aktivit i například podněty pro inovaci produktu. V neposlední řadě jsou sociální sítě i prostorem k budování značky, jehož hlavním benefitem, je přesná kontrola výkonu. Výkon komunikace zkoumané značky je v této práci představen kvantitativním výzkumem, kde je zároveň srovnán s výkonem konkurenčních agentur. Budování značky samotné hodnotí kvalitativní výzkum. Rovněž je prezentováno aktuální působení zkoumaných agentur v prostředí českých sociálních sítí. Budování značky je zasazeno do širšího teoretického kontextu nástupu nové formy marketingové komunikace. Práce předkládá návrh budování značky konkrétní interaktivní agentury prostřednictvím sociálních sítí pro určité časové období.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30527
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36999


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
wehrenbergová_2014_dp.pdf 3.552Mb PDF Zobrazit/otevřít
wehrenbergová_2014_vp.doc 155.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
wehrenbergová_2014_op.doc 161Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet