Komunikační kampaň vybrané kulturní činnosti Městského kulturního zařízení Uničov
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Římská, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:40Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:40Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30524
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem diplomové práce je představení návrhu komunikační kampaně vybrané kulturní činnosti Městského kulturního zařízení Uničov. Práce je rozdělena na část teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část vychází z odborné literatury a představuje úvod obsahující relevantní informace obecně o marketingu kultury, marketingové komunikaci na trzích kulturních produktů a o nákupním chování v kulturní oblasti. Praktická část se věnuje především analýze současného stavu komunikace vybrané kulturní činnosti Mladé kameře. Na základě zjištěných dat a teoretickém základu je v projektové části práce připraven návrh komunikační kampaně Mladé kamery. |
|
dc.format |
83 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing kultury
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Městské kulturní zařízení Uničov
|
cs |
dc.subject |
Mladá kamera
|
cs |
dc.subject |
Arts Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communications
|
en |
dc.subject |
The Municipal Cultural Center Uničov
|
en |
dc.subject |
The Young Camera
|
en |
dc.title |
Komunikační kampaň vybrané kulturní činnosti Městského kulturního zařízení Uničov |
|
dc.title.alternative |
Communication Campaign of a Selected Cultural Activity of the Uničov Municipal Cultural Centre |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2014-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main subject of diploma thesis is presentation of design of communication campaign of chosen cultural activity of municipal cultural center Uničov. Thesis is divided into theoretical, practical and project part. The theoretical one is based on the professional literature and represents an introduction that contains general and relevant information of marketing culture, marketing communication on markets of cultural products and shopping behavior in the cultural field. The practical part concerns mainly to current state analysis of the communication of the chosen cultural activity The Young camera. In final part of the thesis there is prepared design of Young camera communication campaign that is based on the gained data and theoretical basis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36994
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account