Komunikační kampaň vybrané kulturní činnosti Městského kulturního zařízení Uničov
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační kampaň vybrané kulturní činnosti Městského kulturního zařízení Uničov |
Autor: |
Římská, Lenka
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Předmětem diplomové práce je představení návrhu komunikační kampaně vybrané kulturní činnosti Městského kulturního zařízení Uničov. Práce je rozdělena na část teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část vychází z odborné literatury a představuje úvod obsahující relevantní informace obecně o marketingu kultury, marketingové komunikaci na trzích kulturních produktů a o nákupním chování v kulturní oblasti. Praktická část se věnuje především analýze současného stavu komunikace vybrané kulturní činnosti Mladé kameře. Na základě zjištěných dat a teoretickém základu je v projektové části práce připraven návrh komunikační kampaně Mladé kamery. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30524
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
36994
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet