dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Tomšů, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T20:50:54Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:13Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3051
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část práce pojednává o marketingových komunikacích a jejich aplikaci v sektoru služeb. Definuje mix služeb, specifika, marketingové nástroje služeb a možnost využití v činnosti organizací neziskového charakteru - informačních centrech měst a obcí. Praktická část analyzuje komunikační strategii konkrétního subjektu - Ostravského informačního servisu, s.r.o. Monitoruje využití nástrojů marketingových komunikací pro efektivní činnost firmy, jejímž hlavním úkolem je poskytování bezplatných služeb a informací návštěvníkům města Ostravy. Sleduje, jak dalece tato činnost přispívá k propagaci třetího největšího města České republiky. |
cs |
dc.format |
55 s., 18 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1681753 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 11.05.2009 |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
Reklama
|
cs |
dc.subject |
Propagace
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
Public relations
|
cs |
dc.subject |
Přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
Podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
Osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
Služby
|
cs |
dc.subject |
Nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
Informační centrum
|
cs |
dc.subject |
Ostrava
|
cs |
dc.subject |
Turistika
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Communications
|
en |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.subject |
Propagation
|
en |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
Public relations
|
en |
dc.subject |
Direct marketing
|
en |
dc.subject |
Sales promotions
|
en |
dc.subject |
Personal selling
|
en |
dc.subject |
Services
|
en |
dc.subject |
Non-profit association
|
en |
dc.subject |
Information centre
|
en |
dc.subject |
Ostrava
|
en |
dc.subject |
Tourism
|
en |
dc.title |
Analýza komunikační strategie Ostravského informačního servisu, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Communications strategy analysis of Ostrava City Informations Centre Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2007-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
Theoretical part of the works deals with marketing communications and their application in the teritery sector. It defines teritery sector mix, its specifics, marketing tools in the teritery sector and their possible usage in non-government organizations - city informations centres. Practical part of the works analyses communications strategy of one particular organisation - Ostrava City Informations Centre. It monitors usage of tools of marketing communications for effective working of the organisation whose main task is delivering services and informations for free to visitors of Ostrava city. It also follows how much this activity contributes to promoting of the third largest city in the Czech Republic. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4877
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
C |
|