Analýza komunikační strategie Ostravského informačního servisu, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza komunikační strategie Ostravského informačního servisu, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Tomšů, Marek
dc.date.accessioned 2010-07-14T20:50:54Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:13Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3051
dc.description.abstract Teoretická část práce pojednává o marketingových komunikacích a jejich aplikaci v sektoru služeb. Definuje mix služeb, specifika, marketingové nástroje služeb a možnost využití v činnosti organizací neziskového charakteru - informačních centrech měst a obcí. Praktická část analyzuje komunikační strategii konkrétního subjektu - Ostravského informačního servisu, s.r.o. Monitoruje využití nástrojů marketingových komunikací pro efektivní činnost firmy, jejímž hlavním úkolem je poskytování bezplatných služeb a informací návštěvníkům města Ostravy. Sleduje, jak dalece tato činnost přispívá k propagaci třetího největšího města České republiky. cs
dc.format 55 s., 18 s. příloh cs
dc.format.extent 1681753 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 11.05.2009
dc.subject Marketing cs
dc.subject Komunikace cs
dc.subject Reklama cs
dc.subject Propagace cs
dc.subject Internet cs
dc.subject Public relations cs
dc.subject Přímý marketing cs
dc.subject Podpora prodeje cs
dc.subject Osobní prodej cs
dc.subject Služby cs
dc.subject Nezisková organizace cs
dc.subject Informační centrum cs
dc.subject Ostrava cs
dc.subject Turistika cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Communications en
dc.subject Advertising en
dc.subject Propagation en
dc.subject Internet en
dc.subject Public relations en
dc.subject Direct marketing en
dc.subject Sales promotions en
dc.subject Personal selling en
dc.subject Services en
dc.subject Non-profit association en
dc.subject Information centre en
dc.subject Ostrava en
dc.subject Tourism en
dc.title Analýza komunikační strategie Ostravského informačního servisu, s.r.o. cs
dc.title.alternative Communications strategy analysis of Ostrava City Informations Centre Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2007-05-31
dc.description.abstract-translated Theoretical part of the works deals with marketing communications and their application in the teritery sector. It defines teritery sector mix, its specifics, marketing tools in the teritery sector and their possible usage in non-government organizations - city informations centres. Practical part of the works analyses communications strategy of one particular organisation - Ostrava City Informations Centre. It monitors usage of tools of marketing communications for effective working of the organisation whose main task is delivering services and informations for free to visitors of Ostrava city. It also follows how much this activity contributes to promoting of the third largest city in the Czech Republic. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4877
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
tomšů_2007_bp.pdf 1.603Mb PDF View/Open
tomšů_2007_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open
tomšů_2007_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account