Analýza komunikační strategie Ostravského informačního servisu, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza komunikační strategie Ostravského informačního servisu, s.r.o. |
Autor: |
Tomšů, Marek
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Teoretická část práce pojednává o marketingových komunikacích a jejich aplikaci v sektoru služeb. Definuje mix služeb, specifika, marketingové nástroje služeb a možnost využití v činnosti organizací neziskového charakteru - informačních centrech měst a obcí. Praktická část analyzuje komunikační strategii konkrétního subjektu - Ostravského informačního servisu, s.r.o. Monitoruje využití nástrojů marketingových komunikací pro efektivní činnost firmy, jejímž hlavním úkolem je poskytování bezplatných služeb a informací návštěvníkům města Ostravy. Sleduje, jak dalece tato činnost přispívá k propagaci třetího největšího města České republiky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3051
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 11.05.2009
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
4877
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet