On-line komunikační kampaně alkoholických nápojů v ČR
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Kolaříková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:35Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:35Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30511
|
|
dc.description.abstract |
Podstatou diplomové práce je zpracování analýzy on-line komunikačních aktivit vybraných alkoholických nápojů v ČR. V teoretické části jsou zpracována východiska z oblasti on-line marketingu, sociálních médií a dalších nástrojů. Praktická část je zaměřená na analýzu do-savadní komunikace značky Puschkin na sociální síti Facebook, na analýzu webových strá-nek a srovnání s konkurencí. Výsledkem této části je SWOT analýza komunikace značky on-line. Hlavním cílem této práce a obsahem její projektové části je vypracování strategie pro on-line komunikaci, se zaměřením na sociální síť Facebook, webovou prezentaci a další možnosti komunikace, včetně konkrétních kampaní a soutěží. Tento návrh obsahuje také časový harmonogram, orientační rozpočet a vyhodnocení efektivity jednotlivých nástrojů. |
|
dc.format |
105 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
on-line marketing
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
video marketing
|
cs |
dc.subject |
mo-bilní marketing
|
cs |
dc.subject |
content
|
cs |
dc.subject |
on-line marketing
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
video marketing
|
en |
dc.subject |
mobile marketing
|
en |
dc.subject |
content
|
en |
dc.title |
On-line komunikační kampaně alkoholických nápojů v ČR |
|
dc.title.alternative |
On-line Communication Campaigns for Spirits in the Czech Republic |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2014-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The essence of this thesis is to analyze on-line communication activities of selected alcohol-ic beverages in the Czech Republic. The theoretical part summarizes the basis of on-line marketing, social media marketing and other tools. The practical part analyzes the existing communication of the Puschkin brand on the social network Facebook, analyses website and comparison with competitors. The result of this part is the SWOT analysis of on-line brand communication. The main objective of this work and the content of the project part is to create the strategy for on-line communication focusing on the social network Face-book, website presentation and other communication tools including specific campaigns and competitions. This proposal also includes a timetable, the indicative budget and evalu-ates the effectiveness of each tool. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36981
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account