On-line komunikační kampaně alkoholických nápojů v ČR

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

On-line komunikační kampaně alkoholických nápojů v ČR

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: On-line komunikační kampaně alkoholických nápojů v ČR
Autor: Kolaříková, Tereza
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Podstatou diplomové práce je zpracování analýzy on-line komunikačních aktivit vybraných alkoholických nápojů v ČR. V teoretické části jsou zpracována východiska z oblasti on-line marketingu, sociálních médií a dalších nástrojů. Praktická část je zaměřená na analýzu do-savadní komunikace značky Puschkin na sociální síti Facebook, na analýzu webových strá-nek a srovnání s konkurencí. Výsledkem této části je SWOT analýza komunikace značky on-line. Hlavním cílem této práce a obsahem její projektové části je vypracování strategie pro on-line komunikaci, se zaměřením na sociální síť Facebook, webovou prezentaci a další možnosti komunikace, včetně konkrétních kampaní a soutěží. Tento návrh obsahuje také časový harmonogram, orientační rozpočet a vyhodnocení efektivity jednotlivých nástrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30511
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36981


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kolaříková_2014_dp.pdf 2.345Mb PDF Zobrazit/otevřít
kolaříková_2014_vp.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kolaříková_2014_op.doc 156.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet