Marketingové komunikace projektu Mixer 2014
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Navrátilová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:25Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:25Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30478
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi letošního ročníku multimediálního festivalu Mixer. Teoretická část charakterizuje oblast kultury se zaměřením na festivaly a jejich marketingový a komunikační mix, dále specifikuje metody marketingového výzkumu. Praktická část popisuje projekt Mixer a jeho konkrétní marketingový a komunikační mix, které srovnává se dvěma konkurenčními projekty a dále analyzuje vnímání komunikačních nástrojů festivalu cílovou skupinou. Na základě výsledků realizovaného výzkumu v závěru přináší doporučení pro následující ročníky festivalu Mixer. |
|
dc.format |
58 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
kulturní festival
|
cs |
dc.subject |
Mixer
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
culture festival
|
en |
dc.subject |
Mixer
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace projektu Mixer 2014 |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of the Mixer 2014 Project |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2014-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the marketing communications of this year's multimedia festival Mixer. The theoretical part characterizes the cultural area with the focus on festivals and their marketing mix and communication mix, furthermore, it specifies the methods of the marketing research. The practical part describes the Mixer project and its specific marketing and communication mix which are compared with two competing projects and it also analyzes the perception of communication tools of the festival by its target audience. Based on the results of a conducted research, the thesis concludes with suggestions for the future years of Mixer. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36899
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account