Marketingové komunikace projektu Mixer 2014

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace projektu Mixer 2014

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace projektu Mixer 2014
Autor: Navrátilová, Zuzana
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi letošního ročníku multimediálního festivalu Mixer. Teoretická část charakterizuje oblast kultury se zaměřením na festivaly a jejich marketingový a komunikační mix, dále specifikuje metody marketingového výzkumu. Praktická část popisuje projekt Mixer a jeho konkrétní marketingový a komunikační mix, které srovnává se dvěma konkurenčními projekty a dále analyzuje vnímání komunikačních nástrojů festivalu cílovou skupinou. Na základě výsledků realizovaného výzkumu v závěru přináší doporučení pro následující ročníky festivalu Mixer.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30478
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 36899


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
navrátilová_2014_dp.pdf 2.761Mb PDF Zobrazit/otevřít
navrátilová_2014_vp.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
navrátilová_2014_op.doc 154.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet