Marketingové komunikace projektu Mixer 2014
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace projektu Mixer 2014 |
Autor: |
Navrátilová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi letošního ročníku multimediálního festivalu Mixer. Teoretická část charakterizuje oblast kultury se zaměřením na festivaly a jejich marketingový a komunikační mix, dále specifikuje metody marketingového výzkumu. Praktická část popisuje projekt Mixer a jeho konkrétní marketingový a komunikační mix, které srovnává se dvěma konkurenčními projekty a dále analyzuje vnímání komunikačních nástrojů festivalu cílovou skupinou. Na základě výsledků realizovaného výzkumu v závěru přináší doporučení pro následující ročníky festivalu Mixer. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30478
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
36899
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet