dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Masárová, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:23Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:23Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30472
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce si klade za cíl zanalyzovat obsahy časopisů určených pro teenagery, Popcorn a Bravo, nalézt v nich persvazivní prvky včetně výskytu značek produktů a pomocí hloubkových rozhovorů s 8 respondenty ve věku 13-16 prokázat působení nejen těchto prvků, ale i celkové komunikace v časopisech ze strany autorů. Teoretická část vymezuje pojmy užívané v textu práce a obsahuje kritickou rešerši odborné literatury a internetových zdrojů na téma média, mediální persvaze a reklama. Praktická část odpovídá na otázku oblíbenosti médií teenagery pomocí sekundárních výzkumů, dále se zabývá čteností tištěných médií cílovou skupinou analyzovanou taktéž pomocí sekundárních výzkumů. Nakonec jsou zanalyzovány obsahy časopisů Popcron a Bravo, je zaznamenána jejich penetrace reklamou a jsou realizovány hloubkové rozhovory se zkoumanou skupinou. |
|
dc.format |
76 s. (110 461 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
teenager
|
cs |
dc.subject |
persvaze
|
cs |
dc.subject |
psychologie reklamy
|
cs |
dc.subject |
vliv reklamy
|
cs |
dc.subject |
mediální výchova
|
cs |
dc.subject |
ochrana diváka
|
cs |
dc.subject |
účinek médií
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
analýza obsahu
|
cs |
dc.subject |
časopis pro mládež
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
hloubkové rozhovory
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
teenager
|
en |
dc.subject |
persuasion
|
en |
dc.subject |
psychology of advertising
|
en |
dc.subject |
the influence of advertising
|
en |
dc.subject |
media education
|
en |
dc.subject |
protection of the viewer
|
en |
dc.subject |
the effect of media
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
content analysis
|
en |
dc.subject |
a magazine for youth
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
in-depth interviews
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.title |
Teenager jako cílová skupina mediální persvaze |
|
dc.title.alternative |
Teenagers as a Target Group of Media Persuasion |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis aims to analyze the contents of magazines for teenagers, Popcorn and Bravo, find within them persuasive elements including the presences of brands and products, persuasive communication, and using in-depth interviews with 8 respondents aged 13 to 16 demonstrate the effect of persuasion. The theoretical part defines the terms used in the text of the thesis contains a critical literature search and web resources on the topic of media, media persuasion and advertising. The practical part answers the question of teenager's media preferences through secondary research, discusses the reading frequency of print media by the target group and also analyzes through secondary research. Finally,it analyzes the contents of a journals Popcron and Bravo, recording their penetration of advertising and in-depth interviews about this are realized with the target group. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36893
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|