Teenager jako cílová skupina mediální persvaze
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Teenager jako cílová skupina mediální persvaze |
Autor: |
Masárová, Andrea
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce si klade za cíl zanalyzovat obsahy časopisů určených pro teenagery, Popcorn a Bravo, nalézt v nich persvazivní prvky včetně výskytu značek produktů a pomocí hloubkových rozhovorů s 8 respondenty ve věku 13-16 prokázat působení nejen těchto prvků, ale i celkové komunikace v časopisech ze strany autorů. Teoretická část vymezuje pojmy užívané v textu práce a obsahuje kritickou rešerši odborné literatury a internetových zdrojů na téma média, mediální persvaze a reklama. Praktická část odpovídá na otázku oblíbenosti médií teenagery pomocí sekundárních výzkumů, dále se zabývá čteností tištěných médií cílovou skupinou analyzovanou taktéž pomocí sekundárních výzkumů. Nakonec jsou zanalyzovány obsahy časopisů Popcron a Bravo, je zaznamenána jejich penetrace reklamou a jsou realizovány hloubkové rozhovory se zkoumanou skupinou. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30472
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
36893
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet