dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Kalinová, Apolena
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:21Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:21Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30463
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá tématikou netradičních reklamních nosičů, neboli ambientu, ve vztahu ke komunikačnímu mixu. Teoretická část popisuje okruhy vedoucí k ambientu od nejširších po nejužší a dostává tak ambient do rozsáhlejších souvislostí. Praktická část je zaměřena na reklamní aktivity spojené s konáním výstavy amerického režiséra, výtvarníka, scénáristy a producenta Tima Burtona, která proběhla v Praze a která využívá ve své ko-munikaci i netradiční nosiče. Zaměřuje se na reklamní kampaň, která se konala před výsta-vou. Součástí kampaně je i kvantitativní výzkum, prováděný na místě výstavy. Zkoumá, zda návštěvníci tento ambient zaregistrovali a jak hodnotí netradiční média používaná k propagaci. |
|
dc.format |
54 s. 67 000 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
ambientní média
|
cs |
dc.subject |
netradiční nosiče reklamy
|
cs |
dc.subject |
guerillový marketing
|
cs |
dc.subject |
out-of-home media
|
cs |
dc.subject |
ambient advertising
|
en |
dc.subject |
non-traditional medium
|
en |
dc.subject |
guerilla marketing
|
en |
dc.subject |
out-of-home medium
|
en |
dc.title |
Využití ambientních médií v marketingové komunikaci |
|
dc.title.alternative |
Use of Ambient Media in Marketing Communication |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Boušková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with question of non-traditional advertising medium, or ambient, in the relationship with the communication mix. The theoretical part describes the fields leading to ambient from the widest to the narrowest ones and ambient is getting to the lar-ger consequences. The practical part is focused on advertising activities connected with the exhibition of the American director, designer, screenwriter and producer Tim Burton. This exhibition is taking place in Prague and it uses for communication also non-traditional me-dia. This part concentrates on advertising campaign takong place before the exhibition. Next part of this thesis is the quantitative research on the exhibition itself. It investigates if visitors registered this ambient and how they evaluate the non-traditional media using for promotion. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36884
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|