Využití ambientních médií v marketingové komunikaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití ambientních médií v marketingové komunikaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití ambientních médií v marketingové komunikaci
Autor: Kalinová, Apolena
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá tématikou netradičních reklamních nosičů, neboli ambientu, ve vztahu ke komunikačnímu mixu. Teoretická část popisuje okruhy vedoucí k ambientu od nejširších po nejužší a dostává tak ambient do rozsáhlejších souvislostí. Praktická část je zaměřena na reklamní aktivity spojené s konáním výstavy amerického režiséra, výtvarníka, scénáristy a producenta Tima Burtona, která proběhla v Praze a která využívá ve své ko-munikaci i netradiční nosiče. Zaměřuje se na reklamní kampaň, která se konala před výsta-vou. Součástí kampaně je i kvantitativní výzkum, prováděný na místě výstavy. Zkoumá, zda návštěvníci tento ambient zaregistrovali a jak hodnotí netradiční média používaná k propagaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30463
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36884


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kalinová_2014_dp.pdf 2.180Mb PDF Zobrazit/otevřít
kalinová_2014_vp.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kalinová_2014_op.doc 149.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet