Marketingový plán Rodinné pražírny Laura Coffee
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Šimík, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:12Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:12Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30434
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem diplomové práce je roční marketingový plán firmy Rodinná pražírna Laura Coffee pro rok 2015. Cílem práce je vytvořit soubor plánů, který odpovídá na otázku rozvoje firmy v oblasti marketingových aktivit. Práce má díky analýzám vnést ucelený pohled na aktivity společnosti. První část práce je zaměřena na sběr teoretických informací o marketingovém plánování. Druhá část práce je věnována analýzám nezbytných pro marketingové plánování. Poslední - projektová část předkládá návrh konkrétního marketingového plánu na následující rok. |
|
dc.format |
86 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
trh
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Plan
|
en |
dc.subject |
Market
|
en |
dc.subject |
Analysis
|
en |
dc.title |
Marketingový plán Rodinné pražírny Laura Coffee |
|
dc.title.alternative |
Marketing Plan of the Laura Coffee Family Coffee-Roasting House |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2014-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of the thesis is the annual marketing plan of the company Family Laura Coffee roaster for 2015. Goal is to create a set of plans that answers the question of the development of companies in the field of marketing activities. Work is due to analysis to bring a holistic view of the company's activities. The first part focuses on the collection of theoretical information on marketing planning. The second part is devoted to the analysis necessary for marketing planning. Last - the project of presenting a proposal for a specific marketing plan for the following year. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36851
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account