Marketingový plán Rodinné pražírny Laura Coffee

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán Rodinné pražírny Laura Coffee

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Šimík, Michal
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:12Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:12Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30434
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce je roční marketingový plán firmy Rodinná pražírna Laura Coffee pro rok 2015. Cílem práce je vytvořit soubor plánů, který odpovídá na otázku rozvoje firmy v oblasti marketingových aktivit. Práce má díky analýzám vnést ucelený pohled na aktivity společnosti. První část práce je zaměřena na sběr teoretických informací o marketingovém plánování. Druhá část práce je věnována analýzám nezbytných pro marketingové plánování. Poslední - projektová část předkládá návrh konkrétního marketingového plánu na následující rok.
dc.format 86 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject trh cs
dc.subject analýza cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Plan en
dc.subject Market en
dc.subject Analysis en
dc.title Marketingový plán Rodinné pražírny Laura Coffee
dc.title.alternative Marketing Plan of the Laura Coffee Family Coffee-Roasting House
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2014-05-21
dc.description.abstract-translated The subject of the thesis is the annual marketing plan of the company Family Laura Coffee roaster for 2015. Goal is to create a set of plans that answers the question of the development of companies in the field of marketing activities. Work is due to analysis to bring a holistic view of the company's activities. The first part focuses on the collection of theoretical information on marketing planning. The second part is devoted to the analysis necessary for marketing planning. Last - the project of presenting a proposal for a specific marketing plan for the following year.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36851
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-17


Files in this item

Files Size Format View
šimík_2014_dp.pdf 3.117Mb PDF View/Open
šimík_2014_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
šimík_2014_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account