Marketingový plán Rodinné pražírny Laura Coffee
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán Rodinné pražírny Laura Coffee |
Autor: |
Šimík, Michal
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Předmětem diplomové práce je roční marketingový plán firmy Rodinná pražírna Laura Coffee pro rok 2015. Cílem práce je vytvořit soubor plánů, který odpovídá na otázku rozvoje firmy v oblasti marketingových aktivit. Práce má díky analýzám vnést ucelený pohled na aktivity společnosti. První část práce je zaměřena na sběr teoretických informací o marketingovém plánování. Druhá část práce je věnována analýzám nezbytných pro marketingové plánování. Poslední - projektová část předkládá návrh konkrétního marketingového plánu na následující rok. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30434
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
36851
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet