Sport Marketing - Komunikace Jizerské 50

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sport Marketing - Komunikace Jizerské 50

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Tesař, Marek
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:11Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:11Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30432
dc.description.abstract Hlavním cílem této diplomové práce je nastavení detailní komunikační strategie pro nejvý-znamnější lyžařský podnik v Čechách - Jizerská 50, která bude mít dlouhodobé využití. Komunikační strategie včetně jasné definice cílů pro jednotlivé fáze oslovení a vytipování nejvhodnějších komunikačních kanálů. Tato strategie je postavena na základě výsledků provedeného marketingové výzkumu na bázi účastníků tohoto závodu v počtu více jak 1000 respondentů. Výsledky jasně popsaly cílovou skupinu, která má z pohledu růstu produktu největší potenciál. Ačkoli tyto výsled-ky jsou základem této práce, svoji roli sehrála i analýza konkurence, tedy těch největších masových závodů v Evropě i za oceánem. Jako zajímavý a inspirativní doplněk tohoto sna-žení se ukázala analýza sociálních sítí, která dává návod pro finální design konkrétních aktivit v digitálním prostředí.
dc.format 93 s. (130 530 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sportovní marketing cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject masové závody cs
dc.subject běžecké lyžování cs
dc.subject Sport marketing en
dc.subject sponsorship en
dc.subject marketing en
dc.subject communication strategy en
dc.subject effectiveness en
dc.subject mass race en
dc.subject cross-country skiing en
dc.title Sport Marketing - Komunikace Jizerské 50
dc.title.alternative Sports Marketing - Communication of a Sporting Event
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kocourek, Josef
dc.date.accepted 2014-05-22
dc.description.abstract-translated The main objective of this thesis is to develop the communication strategy for the largest cross-country ski race in the Czech Republic, the "Jizerská 50", which will have long-term use. This communication strategy contains clearly defined targets for all phases of dialogue with the target group and the most effective communication channels. This strategy is based on the results of massive marketing research conducted with partici-pants of this race (over 1000 respondents). This research positively defined a target group which has huge marketing potential for this sport. An analysis of worldwide competitors plays an important role in this work as well.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36844
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-18


Files in this item

Files Size Format View
tesař_2014_dp.pdf 3.713Mb PDF View/Open
tesař_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open
tesař_2014_op.doc 158.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account