Sport Marketing - Komunikace Jizerské 50
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Tesař, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:11Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:11Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30432
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této diplomové práce je nastavení detailní komunikační strategie pro nejvý-znamnější lyžařský podnik v Čechách - Jizerská 50, která bude mít dlouhodobé využití. Komunikační strategie včetně jasné definice cílů pro jednotlivé fáze oslovení a vytipování nejvhodnějších komunikačních kanálů. Tato strategie je postavena na základě výsledků provedeného marketingové výzkumu na bázi účastníků tohoto závodu v počtu více jak 1000 respondentů. Výsledky jasně popsaly cílovou skupinu, která má z pohledu růstu produktu největší potenciál. Ačkoli tyto výsled-ky jsou základem této práce, svoji roli sehrála i analýza konkurence, tedy těch největších masových závodů v Evropě i za oceánem. Jako zajímavý a inspirativní doplněk tohoto sna-žení se ukázala analýza sociálních sítí, která dává návod pro finální design konkrétních aktivit v digitálním prostředí. |
|
dc.format |
93 s. (130 530 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sportovní marketing
|
cs |
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
masové závody
|
cs |
dc.subject |
běžecké lyžování
|
cs |
dc.subject |
Sport marketing
|
en |
dc.subject |
sponsorship
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
effectiveness
|
en |
dc.subject |
mass race
|
en |
dc.subject |
cross-country skiing
|
en |
dc.title |
Sport Marketing - Komunikace Jizerské 50 |
|
dc.title.alternative |
Sports Marketing - Communication of a Sporting Event |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kocourek, Josef |
|
dc.date.accepted |
2014-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of this thesis is to develop the communication strategy for the largest cross-country ski race in the Czech Republic, the "Jizerská 50", which will have long-term use. This communication strategy contains clearly defined targets for all phases of dialogue with the target group and the most effective communication channels. This strategy is based on the results of massive marketing research conducted with partici-pants of this race (over 1000 respondents). This research positively defined a target group which has huge marketing potential for this sport. An analysis of worldwide competitors plays an important role in this work as well. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36844
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account