Sport Marketing - Komunikace Jizerské 50

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sport Marketing - Komunikace Jizerské 50

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sport Marketing - Komunikace Jizerské 50
Autor: Tesař, Marek
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Hlavním cílem této diplomové práce je nastavení detailní komunikační strategie pro nejvý-znamnější lyžařský podnik v Čechách - Jizerská 50, která bude mít dlouhodobé využití. Komunikační strategie včetně jasné definice cílů pro jednotlivé fáze oslovení a vytipování nejvhodnějších komunikačních kanálů. Tato strategie je postavena na základě výsledků provedeného marketingové výzkumu na bázi účastníků tohoto závodu v počtu více jak 1000 respondentů. Výsledky jasně popsaly cílovou skupinu, která má z pohledu růstu produktu největší potenciál. Ačkoli tyto výsled-ky jsou základem této práce, svoji roli sehrála i analýza konkurence, tedy těch největších masových závodů v Evropě i za oceánem. Jako zajímavý a inspirativní doplněk tohoto sna-žení se ukázala analýza sociálních sítí, která dává návod pro finální design konkrétních aktivit v digitálním prostředí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30432
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 36844


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tesař_2014_dp.pdf 3.713Mb PDF Zobrazit/otevřít
tesař_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
tesař_2014_op.doc 158.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet