Využívání marketingového výzkumu firmami v České republice
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Rozsíval, Filip
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:08Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:08Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30424
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je zmapovat využívání marketingového výzkumu firmami v České republice a na základě získaných informací vymezit cílové skupiny pro nabídku agenturního výzkumu. Práce je strukturovaná do tří částí. Teoretická část se věnuje specifikům B2B trhů a B2B marketingu, dále se soustředí na oblast marketingového výzkumu, marketingový a komu-nikační mix B2B služeb a problematiku segmentace, zacílení a positioningu. Praktická část se věnuje se analýze prostředí, konkurence a marketingového a komunikačního mixu vý-zkumné agentury X a analýze dat z výzkumu zaměřeného na využívání marketingového výzkumu firmami v České republice. Projektová část syntetizuje poznatky z provedených analýz s výsledky průzkumu a na jejich základě předkládá doporučení k dílčím úpravám marketingového a komunikačního mixu společnosti X a návrhy projektů k realizaci |
|
dc.format |
146 s. (212 553 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
B2B marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
cílové skupiny
|
cs |
dc.subject |
positioning
|
cs |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
B2B marketing
|
en |
dc.subject |
services marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
target groups
|
en |
dc.subject |
positioning
|
en |
dc.title |
Využívání marketingového výzkumu firmami v České republice |
|
dc.title.alternative |
Use of Marketing Research by Business Companies in the Czech Republic |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2014-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is to describe the employment of marketing research by business en-terprises in the Czech Republic and to identify target groups for the offer of agency re-search. The thesis is divided into three parts. The theoretical part deals with the specifics of B2B markets, B2B marketing, marketing research, marketing and communication mix, B2B services and the segmentation, targeting and positioning issues. The practical part is fo-cused on the analysis of the environment, competition, and marketing and communication mix of the X agency and survey focused on the employment of marketing research agen-cies in the Czech Republic. The project part synthesizes findings from the analyses and proposes the recommendations for marketing and communication mix of the X agency. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36835
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account