Využívání marketingového výzkumu firmami v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využívání marketingového výzkumu firmami v České republice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Rozsíval, Filip
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:08Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:08Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30424
dc.description.abstract Cílem práce je zmapovat využívání marketingového výzkumu firmami v České republice a na základě získaných informací vymezit cílové skupiny pro nabídku agenturního výzkumu. Práce je strukturovaná do tří částí. Teoretická část se věnuje specifikům B2B trhů a B2B marketingu, dále se soustředí na oblast marketingového výzkumu, marketingový a komu-nikační mix B2B služeb a problematiku segmentace, zacílení a positioningu. Praktická část se věnuje se analýze prostředí, konkurence a marketingového a komunikačního mixu vý-zkumné agentury X a analýze dat z výzkumu zaměřeného na využívání marketingového výzkumu firmami v České republice. Projektová část syntetizuje poznatky z provedených analýz s výsledky průzkumu a na jejich základě předkládá doporučení k dílčím úpravám marketingového a komunikačního mixu společnosti X a návrhy projektů k realizaci
dc.format 146 s. (212 553 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject B2B marketing cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject cílové skupiny cs
dc.subject positioning cs
dc.subject marketing research en
dc.subject B2B marketing en
dc.subject services marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication strategy en
dc.subject target groups en
dc.subject positioning en
dc.title Využívání marketingového výzkumu firmami v České republice
dc.title.alternative Use of Marketing Research by Business Companies in the Czech Republic
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2014-05-22
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is to describe the employment of marketing research by business en-terprises in the Czech Republic and to identify target groups for the offer of agency re-search. The thesis is divided into three parts. The theoretical part deals with the specifics of B2B markets, B2B marketing, marketing research, marketing and communication mix, B2B services and the segmentation, targeting and positioning issues. The practical part is fo-cused on the analysis of the environment, competition, and marketing and communication mix of the X agency and survey focused on the employment of marketing research agen-cies in the Czech Republic. The project part synthesizes findings from the analyses and proposes the recommendations for marketing and communication mix of the X agency.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36835
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-18


Files in this item

Files Size Format View
rozsíval_2014_dp.pdf 2.773Mb PDF View/Open
rozsíval_2014_vp.doc 154Kb Microsoft Word View/Open
rozsíval_2014_op.doc 151Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account