Využívání marketingového výzkumu firmami v České republice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využívání marketingového výzkumu firmami v České republice |
Autor: |
Rozsíval, Filip
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Cílem práce je zmapovat využívání marketingového výzkumu firmami v České republice a na základě získaných informací vymezit cílové skupiny pro nabídku agenturního výzkumu. Práce je strukturovaná do tří částí. Teoretická část se věnuje specifikům B2B trhů a B2B marketingu, dále se soustředí na oblast marketingového výzkumu, marketingový a komu-nikační mix B2B služeb a problematiku segmentace, zacílení a positioningu. Praktická část se věnuje se analýze prostředí, konkurence a marketingového a komunikačního mixu vý-zkumné agentury X a analýze dat z výzkumu zaměřeného na využívání marketingového výzkumu firmami v České republice. Projektová část syntetizuje poznatky z provedených analýz s výsledky průzkumu a na jejich základě předkládá doporučení k dílčím úpravám marketingového a komunikačního mixu společnosti X a návrhy projektů k realizaci |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30424
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
36835
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet