Merchandising privátních značek v Jednotě Hodonín
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Měsíčková, Bohumila
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:06Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:06Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30417
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je návrh projektu na podporu prodeje privátních značek řady "COOP. Dobré jistoty" prostřednictvím merchandisingu. V teoretické části diplomové práce bude provedena rešerše odborné literatury. Budou definovány cíle, postupy a výzkumné otázky. V úvodu praktické části bude představeno družstvo Jednota Hodonín a celé portfolio privátních značek skupiny COOP. Dále bude provedeno dotazníkové šetření znalosti značky "COOP. Dobré jistoty", analýza prodejnosti těchto výrobků a porovnání stávajícího merchandisingu s metodami in-store komunikace konkurenční privátní značky. Poslední část diplomové práce bude obsahovat projekt na optimalizaci merchandisingu značky "COOP. Dobré jistoty" realizovaný ve vybrané prodejně Jednoty Hodonín. |
|
dc.format |
91 s. (105 823 znaků), 13 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
merchandising
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
privátní značka
|
cs |
dc.subject |
spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
POS
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
Merchandising
|
en |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.subject |
Private Label
|
en |
dc.subject |
Consumer
|
en |
dc.subject |
POS
|
en |
dc.subject |
Communications
|
en |
dc.title |
Merchandising privátních značek v Jednotě Hodonín |
|
dc.title.alternative |
Private Label Merchandising in Jednota Hodonín |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kocourek, Josef |
|
dc.date.accepted |
2014-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to design a project to promote sales of private label range "COOP. Dobré jistoty". In the theoretical part of the thesis will be literature search conducted. The objectives, practices and research questions will be defined. At the beginning of the practical part will be presented subject Jednota Hodonín and the entire portfolio of brands with a serious-COOP. Furthermore, the questionnaire survey of brand awareness "COOP. Dobré jistoty", an analysis of sales of these products and comparison with existing merchandising methods in-store communication competitive private brands. The last part of the thesis will include a project to optimize merchandising brand "COOP. Dobré jistoty" implemented in selected shop Jednota Hodonín. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36827
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account