Merchandising privátních značek v Jednotě Hodonín

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Merchandising privátních značek v Jednotě Hodonín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Merchandising privátních značek v Jednotě Hodonín
Autor: Měsíčková, Bohumila
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je návrh projektu na podporu prodeje privátních značek řady "COOP. Dobré jistoty" prostřednictvím merchandisingu. V teoretické části diplomové práce bude provedena rešerše odborné literatury. Budou definovány cíle, postupy a výzkumné otázky. V úvodu praktické části bude představeno družstvo Jednota Hodonín a celé portfolio privátních značek skupiny COOP. Dále bude provedeno dotazníkové šetření znalosti značky "COOP. Dobré jistoty", analýza prodejnosti těchto výrobků a porovnání stávajícího merchandisingu s metodami in-store komunikace konkurenční privátní značky. Poslední část diplomové práce bude obsahovat projekt na optimalizaci merchandisingu značky "COOP. Dobré jistoty" realizovaný ve vybrané prodejně Jednoty Hodonín.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30417
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36827


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
měsíčková_2014_dp.pdf 4.523Mb PDF Zobrazit/otevřít
měsíčková_2014_vp.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
měsíčková_2014_op.doc 153.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet