Merchandising privátních značek v Jednotě Hodonín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Merchandising privátních značek v Jednotě Hodonín |
Autor: |
Měsíčková, Bohumila
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je návrh projektu na podporu prodeje privátních značek řady "COOP. Dobré jistoty" prostřednictvím merchandisingu. V teoretické části diplomové práce bude provedena rešerše odborné literatury. Budou definovány cíle, postupy a výzkumné otázky. V úvodu praktické části bude představeno družstvo Jednota Hodonín a celé portfolio privátních značek skupiny COOP. Dále bude provedeno dotazníkové šetření znalosti značky "COOP. Dobré jistoty", analýza prodejnosti těchto výrobků a porovnání stávajícího merchandisingu s metodami in-store komunikace konkurenční privátní značky. Poslední část diplomové práce bude obsahovat projekt na optimalizaci merchandisingu značky "COOP. Dobré jistoty" realizovaný ve vybrané prodejně Jednoty Hodonín. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30417
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
36827
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet