Analýza konzumních apelů v televizním vysílání zaměřeném na dětského diváka
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šramová, Blandína
|
|
dc.contributor.author |
Junková, Alice
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:02Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:02Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30407
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce si klade za cíl analyzovat konzumní apely v televizním vysílání zaměřeném na dětského diváka. Teoretická část obsahuje kritickou rešerši odborné literatury u nosných témat: televizní vysílání, reklama, konzumerismus a jeho negativní důsledky ve vztahu k dětem, konzumní apely. Výzkum v praktické části je zaměřen na vybrané období vysílání tří televizních kanálů: ČT :D, TV Barrandov a TV Smíchov. Výsledkem první etapy výzkumu je kvantifikace reklamy ve vysílání. Ve druhé etapě je zkoumáno 275 reklamních spotů na hračky metodou obsahové analýzy. Výsledkem je analýza konzumních apelů v televizním vysílání zaměřeném na dětského diváka. V rámci interpretace analýzy jsou shrnuty dosažené výsledky a možné pokračování výzkumu. |
|
dc.format |
96 s. (134 938) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Televizní vysílání
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
persvaze
|
cs |
dc.subject |
konzumerismus
|
cs |
dc.subject |
dítě jako konzument
|
cs |
dc.subject |
negativní důsledky konzumerismu
|
cs |
dc.subject |
konzumní apely
|
cs |
dc.subject |
mediální výchova
|
cs |
dc.subject |
obsahová analýza
|
cs |
dc.subject |
Television Broadcasting
|
en |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.subject |
Persuasion
|
en |
dc.subject |
Consumerism
|
en |
dc.subject |
Child as a Consumer
|
en |
dc.subject |
Negative Effects of Consumerism
|
en |
dc.subject |
Consumer Appeals
|
en |
dc.subject |
Media Literacy
|
en |
dc.subject |
Content Analysis
|
en |
dc.title |
Analýza konzumních apelů v televizním vysílání zaměřeném na dětského diváka |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Consumer Appeals in TV Broadcasting Targeted at Children |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2014-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis aims to analyse consumer appeals in TV broadcasting targeted at children audiences. The theoretical part contains critical literature research for the key topics: television, advertising, consumerism and its negative consequences in relation to children, consumer appeals. The research in the practical part is focused on selected broadcasting periods of three TV channels: CT :D, Barrandov TV and Smíchov TV. The first part of the research is quantification of advertising in the broadcasting. In the second phase 275 commercials for toys are examined using the method of a content analysis. The result is an analysis of consumer appeals in television broadcasting targeted at children. The results and possible continuation of the research are summarized within the interpretation of the analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36816
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account