Analýza konzumních apelů v televizním vysílání zaměřeném na dětského diváka

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza konzumních apelů v televizním vysílání zaměřeném na dětského diváka

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza konzumních apelů v televizním vysílání zaměřeném na dětského diváka
Autor: Junková, Alice
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Diplomová práce si klade za cíl analyzovat konzumní apely v televizním vysílání zaměřeném na dětského diváka. Teoretická část obsahuje kritickou rešerši odborné literatury u nosných témat: televizní vysílání, reklama, konzumerismus a jeho negativní důsledky ve vztahu k dětem, konzumní apely. Výzkum v praktické části je zaměřen na vybrané období vysílání tří televizních kanálů: ČT :D, TV Barrandov a TV Smíchov. Výsledkem první etapy výzkumu je kvantifikace reklamy ve vysílání. Ve druhé etapě je zkoumáno 275 reklamních spotů na hračky metodou obsahové analýzy. Výsledkem je analýza konzumních apelů v televizním vysílání zaměřeném na dětského diváka. V rámci interpretace analýzy jsou shrnuty dosažené výsledky a možné pokračování výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30407
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36816


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
junková_2014_dp.pdf 3.651Mb PDF Zobrazit/otevřít
junková_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
junková_2014_op.doc 154Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet